hejhejhejhejhejhejhej DÅ!

Asssssssssssssså....Jag vet inte riktigt hur jag ska berätta det här. Det är jobbigt. Så känslosamt(va?). Men jag....................J-j-j-j-j-jag tar mitt pick och pack ännu en gång och flyttar. Hehehe, nu är det ju såhär att jag gillar inte den här bloggen. Inte ni heller verkar det som? Så jag byter tillbaka till min gamla vanliga. Det är förjävla najs.


Jag är dösjuk!

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag suttit inne hela helgen(HELA HELGEN, FYFAN!)p.g.a att jag är så jävla sjuk. Stackars mig. Barnen på dagiset har smittat mig. Tack så mycket. Är det vad jag får tillbaka av er när jag leker med er? Tacktack. Klockan 10.00 idag skrek jag på pappa att han måste ringa liljeholmen, NUUUUUUUUUUUUU! NU! Har förjävla ont i mitt öra. Båda öronen, men vänster är värst. Det brinner där inne. Och vet ni vad? Jag har inte tid förns klockan 12.50, yeaaaah, grejt....Då är jag förfan redan D Ö D.


I'm baaaack! eller nja..

Kul att några av er läsare kikar in här varje dag, fast att jag inte har skrivit något på 2 veckor och 6 dagar.
Kliar lite i fingrarna av att få skriva av sig, men tiden räcker inte till det...Inte just nu iallafall. Har varit galet mycket läxor och prov, dock så är jag ledig från skolan i 3 veckor nu. Prao i 2 veckor och sedan höstlov efter det. Galet najs. På helgerna hinner jag inte blogga heller för då är det fullrulle hela dagarna/nätterna långa, men fortsätt kika in här lite då och då, för vem vet...Jag kanske får ett ryck och skriver lite?
Plus att jag har såååå mycket annant att tänka på just nu....V i c t o r


RSS 2.0