I'm baaaack! eller nja..

Kul att några av er läsare kikar in här varje dag, fast att jag inte har skrivit något på 2 veckor och 6 dagar.
Kliar lite i fingrarna av att få skriva av sig, men tiden räcker inte till det...Inte just nu iallafall. Har varit galet mycket läxor och prov, dock så är jag ledig från skolan i 3 veckor nu. Prao i 2 veckor och sedan höstlov efter det. Galet najs. På helgerna hinner jag inte blogga heller för då är det fullrulle hela dagarna/nätterna långa, men fortsätt kika in här lite då och då, för vem vet...Jag kanske får ett ryck och skriver lite?
Plus att jag har såååå mycket annant att tänka på just nu....V i c t o r


Kommentarer

Trevligt att du vill kommentera detta inlägg! Puckade kommentarer angående mig eller mina nära och kära raderas på en gång och jag skickar en fet häst efter dig! Så tänk igenom vad du ska skriva...Puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback