Jag är dösjuk!

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag suttit inne hela helgen(HELA HELGEN, FYFAN!)p.g.a att jag är så jävla sjuk. Stackars mig. Barnen på dagiset har smittat mig. Tack så mycket. Är det vad jag får tillbaka av er när jag leker med er? Tacktack. Klockan 10.00 idag skrek jag på pappa att han måste ringa liljeholmen, NUUUUUUUUUUUUU! NU! Har förjävla ont i mitt öra. Båda öronen, men vänster är värst. Det brinner där inne. Och vet ni vad? Jag har inte tid förns klockan 12.50, yeaaaah, grejt....Då är jag förfan redan D Ö D.


Kommentarer

Trevligt att du vill kommentera detta inlägg! Puckade kommentarer angående mig eller mina nära och kära raderas på en gång och jag skickar en fet häst efter dig! Så tänk igenom vad du ska skriva...Puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback