Varför i helvete blir jag aldrig frisk?

Helvetes jävla apröv! Jag är sjuk igen. Eller jag har aldrig blivit riktigt frisk från första början. Igår fick jag en tablett hos sjuksyster och då tog hon tempen på mig och det visade sig att det jag hade var lite för högt att ha på morgonen. Antingen höll jag på att bli sjuk eller...vafan sa hon? Kommer inte ihåg. Men whatever, hade feber igårkväll när jag kom hem. Var i stan hela dagen med Carro och Julanda för att leta praoplats åt Carro. Mindre lyckat kanske, men kul. Fredag imorgon och jag ber till han där uppe att jag känner mig bättre. Har saker som måste göras imorgon. No provet måste göras och shopping efter plugget. Lite allt i allo inlägg, men denajs! Ska gå ner och ta en tablett och sedan somna om.

Kommentarer
Postat av: Louise Ekman

krya på dig, sitter här och är också sjuk :/

btw, jag har börjat blogga igen ;D

2008-09-19 @ 13:53:29
URL: http://louekm.blogg.se/

Trevligt att du vill kommentera detta inlägg! Puckade kommentarer angående mig eller mina nära och kära raderas på en gång och jag skickar en fet häst efter dig! Så tänk igenom vad du ska skriva...Puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback