VÄÄÄÄÄLDIGT roligt klipp!

Kolla på klippet först, läs sedan texten...

Jag ska döda jäveln som la upp detta klipp på youtube! Jag höll ju nästan på att kasta iväg min data på golvet så den pajjade. Skrek som om jag höll på dö, så nu ringer väl grannarna till polisen...Amen för i helvete. Jag är skit rädd fortfarande. Ensam hemma är jag också eftersom att alla andra är på middag hos mormor, själv så orkade jag inte. Buhuhuhuhuh...Det här var inge kul. Ser inte humorn i sånna här klipp. Eller jo, om någon var med mig och jag hade sett klippet innan och inte den andra så skulle jag dö av garv för att se personens min.  


Kommentarer

Trevligt att du vill kommentera detta inlägg! Puckade kommentarer angående mig eller mina nära och kära raderas på en gång och jag skickar en fet häst efter dig! Så tänk igenom vad du ska skriva...Puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback