UNDERBAR MÅNDAG!

Kan man vara lyckligare än så här? Hellno! Dagen började strålande. Jag och Julanda kom en liten såndär skön timma försent till gympan(vi hade orientering i segeltorp), men vi hade världens bästa andleding till det, heheheh. Vad gör man inte för H liksom? Men när vi(läs; Julanda. Jag var upptagen med mobilen) väl kom till gympan så kämpade vi på med att hitta kontrollerna i skogen. Hittade två och sedan sa Robin att sexan såg ut som ett H, så det var ju bara ta ur örhänget och trycka så det såg ut so ett H och poff så var vi klara och fick rätt på det. Förjävla grymma. Engelskan gick åt svinstian. Fick fel på ord/en eftersom att jag skriver skrivstil och då kunde hon inte se om jag skrev A eller O...Men wtf, inte mitt problem att hon inte kan läsa elevens handstil. Blev galet lack. Nu ska jag gå och plugga e to the nglish och längta tills nästa måndag, emn först till the weekend. kiss

Kommentarer

Trevligt att du vill kommentera detta inlägg! Puckade kommentarer angående mig eller mina nära och kära raderas på en gång och jag skickar en fet häst efter dig! Så tänk igenom vad du ska skriva...Puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback