Tisdag

Eyooooo, hehe...Hur står det till hos er? Här är det förjävla trevligt.
Ligger i sängen på magen, benen uppe i vädret och axlarna går ihop bak på ryggen så det gör shita ont. Får ni någon slags bild i huvudet på min ställning? Tänkte väl det...Var i skäris med maaah sistaah' today efter skolan. Hittade söta skor som skall bli mina på torsdag=money rain.
Skall ta och bege mig mot badrummet som är fyra steg härifrån. Känner mig lite smålat och pallar inte. Sedan blir det Idol, ofc. 
/High five på den då, bruttan!


Kommentarer
Postat av: cilla

Hej! Gå in på min blogg och bli medlem på gratisklader.se, klicka dig vidare genom min länk! Du kan få presentkort på Hm eller Gina Tricot!Det är jättelätt att samla poäng =)!



Mvh Cilla

2008-10-10 @ 15:03:21
URL: http://cilla2007.blogg.se/

Trevligt att du vill kommentera detta inlägg! Puckade kommentarer angående mig eller mina nära och kära raderas på en gång och jag skickar en fet häst efter dig! Så tänk igenom vad du ska skriva...Puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback