Är lite småttglad today

Heeeehehehehehehhehehehhe. Gårdagen var förjävla najs. Emma och Fanny hade partaj. Heeeeeeeeeeeeeeheheheh.  I'm galet happy. Har för en liten stund sedan klämt i mig en fet kebabtallrik tillsammans med sötnosarna. Förjävla härligt var det. Shoppde igår efter skolan tillsammans med mina snygga bruttor i stan. Fick bli en svart hög spetskjol ifrån H&M för 300 kronor. Nu ska jag ta en snabb dusch och sedan chilla lite. Ska möta upp dom snygga brudarna i fruängen senare för det blir filmkväll hemma hos mig today. Hejhejhejhejhejehej då! Hahahahahahahahahahhahaha...High five på den bruttan!

Kommentarer

Trevligt att du vill kommentera detta inlägg! Puckade kommentarer angående mig eller mina nära och kära raderas på en gång och jag skickar en fet häst efter dig! Så tänk igenom vad du ska skriva...Puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback